Friday, November 28, 2008

PLAN HEBAT DARI PERIGI BARU

E-KOLEKSI ADALAH PERIGI DUIT VERSI BARU

*Untuk mengetahui kuasa promosi online sila layari:

http://promosiekoleksi.blogspot.com/


Daftar percuma disini : http://www.igetworld.com/hafizget4

Kini telah muncul sebuah program baru yang lahir dari kesinambungan program perigi duit.Program ini lebih hebat dan menarik dari "adiknya" iatu program perigi duit.Anda tak perlu menunggu sehingga level ke-4 untuk mendapat bayaran pertama dari downline.Apabila seorang ahli mendaftar di bawah anda maka bayaran RM10 akan terus dibayar kepada upline dan RM40 akan dibayar kepada top reseller

Jika ada 6 orang direct downline dibawah anda maka anda dapat:

RM10 x 6 = RM60
Bayaran ini dibayar terus kepada anda tanpa perlu menunggu kelevel 4

Jika anda telah menjadi top reseller kepada kepada 6 orang downline tadi maka bayaran seterusnya adalah seperti berikut :

RM40 x 6 = RM240
Bayaran ini anda dapat setelah anda menjadi top reseller kepada mereka

Semua konsep dan peraturan adalah sama seperti perigi duit kecuali pembayaran di pecahkan kepada 2 bahagian iatu RM10 kepada upline dan RM40 lagi kepada top reseller.Kebaikan program ini ialah anda boleh mendapat semula modal RM50 hanya dari pembayaran terus oleh direct downline tanpa perlu menunggu mereka sampai kelevel 4 anda.Oleh itu program ini juga di gelar " Rajaperigi Duit" kerana ianya lebih hebat dari program sebelumnya.

Daftar percuma di sini : http://www.igetworld.com/hafizget4

Cara promosi

Anda boleh promosikan dengan mudah program itu disini

http://www.bharian.com.my/
Di sini anda boleh iklankan dengan harga RM50 sekali iklan
http://www.iklanpercuma.com/
Di sini anda boleh iklankan dengan harga RM20 untuk 2 bulan
http://www.mykedai2u.com/
Di sini anda boleh iklankan dengan harga RM60 untuk 1 bulan
http://classified.cari.com.my/
Di sini anda boleh iklankan dengan harga RM4 sehari

Anda boleh hubungi saya untuk iklankan jika tidak mahir untuk mengiklankan program ini di internet. Saya akan buatkan sebuah blog percuma untuk anda dan promosikannya di laman iklan seperti yang dinyatakan diatas. Ada banyak lagi laman iklan sebenarnya. Sila hubungi saya di email berikut untuk pertanyaan lanjut mengenai program ini dan cara mempromosikan ia di internet.Hantarkan e-mail anda kepada :

biztunai@yahoo.com

Hubungi saya di sini 016-7051374

Bagaimana cara jika anda ingin terus mendapat bayaran RM40 dari downline anda tanpa perlu menunggu sehingga kelevel 4?

Jika anda tidak mahu menunggu sehingga downline anda sampai kelevel 4 sebelum mendapat pembayaran RM40 dari mereka, ada caranya.Saya akan menerangkan atas permintaan sahaja.Dengan cara ini anda akan terus mendapat pembayaran RM40 dari direct downline anda sebaik sahaja mereka mendaftar dibawah mereka.Sila masukkan maklumat anda di sini untuk keterangan :


Untuk mendapatkan diskaun hebat untuk membuka 4 akaun sekaligus anda juga sila masukkan maklumat kedalam borang diatas. Anda akan diberikan diskaun 50% (hanya RM100) untuk membuka 4 akaun .


Daftar percuma di sini :http://www.igetworld.com/hafizget4

Perkembangan ekoleksi sangat pantas.Saya baru menyertai beberapa minggu tetapi sudah boleh dapat income RM200-RM500 sehari.Beberapa "Otai" perigiduit juga dah join.Kyrul (perigiduit) adalah seorang downline saya yang telah berjaya.-Upline ekoleksi





Ini ada satu lagi biz yang dianggap remeh sebab yuran pendaftaran murah tapi.....tiap hari duit !
Cuba dulu nanti baru tahu.....kalau tak dapat isi minyak kereta penuh atau paling kurang separuh penuh tiap hari dengan biz ini, sila sms saya untuk saya bantu promosikan.
Layari kat sini dan daftar percuma dahulu :
http://www.yourprepaid4u.com/?member=HAIQAL

No comments: